BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My Photo
nurdianayazra
Hey ! Nama sy Nurdiana Yazra or just call me Nana . That is my nickname . Tak tahu laa dari mane dapat nama uhh. I was born on 11th Feb 99 at Hospital Besar London. Hehe , tak de laa , Hospital Besar Melaka jeaa . Sya nie orang dia kecik jea . Ketinggian agak rendah . Because of that orang panggil saya 'SHORTY'. Okay laa , tu jea okayy? . TATA ! :)
View my complete profile

Saturday 15 October 2011

Aku Syg Kau , Tapi ...

Assalamualaikumm ... ( baiknye aku ni bagi salam )
Dh sebulan 3 hari lapan jam 5 minit 17 saat aku x post blog ni . ( padahal baru 5 hari ) . Maklumlah , org demam , so , tak betol siket . Mesti semua org nk tahu kan aku suka sape ? Well , I like a person . Who ? Maybe korang sume tak payah tahu pun . Because ni agak :*&@$# .

Aku suka dia sejak pertama kali aku jumpa and start berkenalan dgn dia . Tapi dia ni , agk *&%^#@ )*+% sikit . Org nye tinggi . Mungkin tak sesuai dgn aku . Dh 10 bulan aku simpan rahsia ni seorang diri . Aku hanye bersabar bila dia marah and ejek ejek aku . Aku tahu , apa yg dia ckp semua betul . Sebab tu lah dia marah .

Tapi , bila aku dgn *&^%$#@ dgn budak tu . Luaran aku ketawa terbahak2. Tapi dalam hati , tak de sape yg thu . Aku sedih . Aku takot bila aku kasi tahu pada Budak tu aku suka dia , dia terus nk putus kwn ngn aku .

Okaylah .Tu jea story-mory kita okay ? TATA ;D

0 comments: